Check Point Software Technologies introduceert Infinity Global Services voor End-to-End Cyber Resilience

publicatiedatum Mar. 21, 2023, 06:03 am EDT
Utrecht, Nederland

Check Point® Software Technologies Ltd. (NASDAQ: CHKP), leverancier van cyberbeveiligingsoplossingen wereldwijd, introduceert Infinity Global Services, een allesomvattende beveiligingsoplossing die organisaties van elke omvang in staat stelt de beveiliging van hun systemen te versterken, van cloud tot netwerk tot endpoint. De nieuwe oplossing breidt Check Point's end-to-end beveiligingsdiensten uit over dertig gebieden, waardoor organisaties hun cyberbeveiligingstoepassingen en -controles kunnen opbouwen en verbeteren en hun cyberweerbaarheid kunnen optimaliseren.

Uit een recent onderzoek van het World Economic Forum blijkt dat 86 procent van de bedrijfsleiders gelooft dat er zich in de komende twee jaar "een ingrijpende, verreikende cybergebeurtenis" zal voordoen en toch zegt 34 procent dat het hun teams aan cyberbeveiligingsvaardigheden ontbreekt. Gemiddeld worden organisaties geteisterd door meer dan 1.100 cyberaanvallen per week. De complexiteit van het beheer van SOC-activiteiten heeft deze uitdaging alleen maar groter gemaakt, waardoor het voor bedrijven moeilijker wordt om zich tegen cyberbedreigingen te beschermen. Check Point's Infinity Global Services biedt daarom end-to-end beveiligingsoplossingen die organisaties helpen geavanceerde bedreigingen te voorkomen, te reageren op wijdverspreide aanvallen en hun cyberbeveiligingstoepassingen en -controles te verbeteren.

Het uitgebreide end-to-end model van Infinity Global Services levert dertig proactieve diensten op vier hoofdpijlers:

• Beoordelen: Versterkt de expertise van het team van een organisatie, van beveiliger tot CISO. Omvat cyber- en IoT-risicobeoordelingen, hybride cloudbeveiligingsblauwdrukken en Zero Trust-best practices.
  • Optimaliseren: Ondersteuning voor het integreren van dreigingspreventie in cyberdefensie met SOC as a Service, Cyber Resilience as a Service, beveiligingsontwikkeling en -optimalisatie en managed cloud CSPM.
  • Beheren: Optimaliseert de beveiliging van een organisatie en breidt de capaciteiten van het team uit met cloud security bootcamps, CISO-training, cyberkennisprogramma's en personeelsontwikkeling.
  • Reageren: Verhoogt de reactiebereidheid met diensten die zijn ontworpen om de incidentresponsplanning te verbeteren met compromisbeoordelingen, penetratietests, beheerde detectie en respons en tafeloefeningen.

Infinity Global Services omvat alles, van onderzoek naar bedreigingen, MDR en risicobeoordeling tot proactieve bewaking, professionele diensten en training, en consolideert IT-systemen automatisch in één eenvoudig te beheren oplossing, die tevens realtime updates van informatie over bedreigingen ontvangt.

"Klanten zijn op zoek naar consolidatie en vereenvoudiging van hun cyberbeveiligingsoplossingen - dat maakt het nieuwe aanbod zo relevant," zegt Paul Solomon, Managed Cyber Services bij Softcat Ltd. "Als langdurige partner van Check Point kijken we ernaar uit om ondernemingen in heel Europa te helpen voordeel te halen uit Infinity Global Services om de beste preventiegerichte cyberbeveiliging in te zetten."

Distributiekanalen: Cybersecurity Algemene technologie
  • Checkpoint
  • Log in om deze informatie te zien