Huawei verlengt zijn leveringsprogramma van 2 weken voor opslagproducten

Düsseldorf, Duitsland
Huawei verlengt zijn leveringsprogramma van 2 weken voor opslagproducten
Huawei Enterprise

Huawei breidt zijn leveringsprogramma voor All-Flash Storage uit met nieuwe hardware: Naast onze oplossingen OceanStor Dorado 3000 V6 en 5000 V6, omvat het portfolio nu de instapproducten OceanStor Dorado 2000 en, vanaf juli, OceanProtect X3000, die onlangs werden onthuld op het Mobile World Congress in Barcelona. Klanten en partners die vóór 31 december 2023 geselecteerde Huawei-opslagproducten bestellen, ontvangen deze binnen twee weken.

"Dit jaar voegen we aan het aanbod nieuwe opslagproducten toe", aldus Todd Sun, vice-president van Huawei's Europe Enterprise Business Group. "We zullen onze kanaalpartners en klanten volledig ondersteunen bij hun digitaliseringsinspanningen en hen de beste oplossingen bieden om hen te helpen kosteneffectiever en efficiënter te worden. In 2022 bestelden al meer dan 100 klanten opslagoplossingen via ons Fast Track-programma. In sommige gevallen konden we de levering zelfs terugbrengen tot slechts drie werkdagen."

Verkrijgbaar in 35 landen Het Huawei Storage Fast Track-programma is van toepassing op partners en klanten in 35 Europese landen: Albanië, Oostenrijk, België, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Kroatië, Cyprus, Tsjechië, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Hongarije, IJsland, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Moldavië, Montenegro, Nederland, Noord-Macedonië, Noorwegen, Polen, Portugal, Roemenië, Servië, Slowakije, Slovenië, Spanje, Zweden en Zwitserland. "We richten ons op hoogwaardige oplossingen voor onze partners en ondersteunen hen met een snelle en gemakkelijke implementatie", vervolgt Sun. Dat Huawei op dit gebied een gevestigde waarde is, blijkt wel uit het feit dat het bedrijf al zeven opeenvolgende jaren erkend wordt als de marktleider voor primaire opslag in Gartner's Magic Quadrant.

Nieuwe Producten Kleine en middelgrote bedrijven vertrouwen steeds meer op opslagoplossingen op instapniveau om hun eigen digitale transformatie te versnellen. Veel van deze bedrijven hebben echter te maken met een tekort aan IT-personeel en hoge exploitatie- en onderhoudskosten van datacenters. Om deze uitdagingen het hoofd te bieden, heeft Huawei het eerste primaire en back-upopslagportfolio op instapniveau ontwikkeld om deze bedrijven te helpen bij het bouwen van kosteneffectieve gegevensopslagsystemen. Een van de hoogtepunten in dit nieuwe all-flash opslagportfolio voor kleine en middelgrote bedrijven is de OceanStor Dorado 2000 , een systeem dat voor eenvoudige opslag ontworpen is en dat in drie eenvoudige stappen kan worden geïmplementeerd. Dorado 2000 verbetert de efficiëntie met 20 procent, vermindert het stroomverbruik met 30 procent en bereikt een beschikbaarheid van 99,9999 procent met zijn betrouwbaarheidsmechanisme dat uit vier lagen bestaat. Voor een zo eenvoudig mogelijke back-up heeft Huawei bovendien de OceanProtect X3000 opslagoplossing ontwikkeld. Het beschikt over een AA-architectuur die in een fractie van een seconde voor een failover zorgt, proactief capaciteit en prestaties voorspelt en routinematig onderhoud en service vereenvoudigt. OceanProtect X3000 beschikt over speciale technologieën die een toename van 20 procent in compressieprestaties mogelijk maken. De OceanStor Dorado 2000 komt nu in aanmerking voor Huawei's Storage Fast Track-programma voor levering binnen twee weken, terwijl de OceanProtect X3000 vanaf juli 2023 aan het programma wordt toegevoegd.

Meer informatie over het Fast Track-programma voor de opslagproducten van Huawei leest u hier. Voor een offerte kunnen klanten en partners ook contact opnemen met hun lokale Huawei-kantoor of distributeur.

Noot voor de uitgever, niet voor publicatie

Log in om deze informatie te zien: Inloggen

• Huawei Enterprise
  • Log in om deze informatie te zien